Jak koupit ojetinu

Jak koupit ojeté auto? Návod pro nováčky a amatéry Malá motivace na úvod Dnešní článek je trochu tematicky odlišný od ostatních článků psaných na tomto blogu. Slouží spíše jako malý insight do trochu jiné oblasti – nákupu ojetého stroje. Na úvod si povězme, pro koho článek je a pro koho není. Článek je především určen…

Půjčka u AirBank – Doporučeno

Znáte to, ne? Takový to klišé – „I banku můžete mít rádi“ Nevěřil jsem tomu. A pak nastal čas, kdy jsem potřeboval pořídit úvěr. Nekecali. Nejdřív studium, potom koláče. Banky jsou vychcané, hrají na čísla. A vzhledem k tomu, jak tristní je úroveň znalosti trojčlenky už na základce, nebo maturitní úrovně, kde nástavba na maturitu…

Fio podepisovač

Představte si následující situaci: Zadáváte více transakcí, a ve Fio musíte  každou transakci ověřovat pomocí SMS kódů.  Je to v pohodě, pokud ověřujete 1 transakci denně. Ale je to otrava, pokud jich je např. 15 denně. Pokud zadáváte třeba inkasní platby, tak se takto můžete hravě dostat i na 300+ transakcí k ověření denně. Fio…

Uznávaný elektronický podpis

Udělal jsem anabázi a vyběhal si uznávaný elektronický podpis. Jak na něj a k čemu vlastně je? Uznávaný elektronický podpis bychom si mohli připodobnit jako jednoznačnou identifikaci v elektronickém světě nějaké osoby. Na základě něj je možno komunikovat s úřady a dalšími institucemi. Do detailu o tom píše např. pan Peterka a když dáte do googlu…

Anabáze zlého neplatiče

Datum psaní článku: 26.11.2015 ————————————————————————————— Znáte to. Vystavíte fakturu a někdo Vám nezaplatí. Co s tím? Ukážu Vám moji anabázi od zoufalství. neznalosti, utrpení, spousty sprostých slov až k snad úspěšnému navrácení toho, co bylo sebráno. 0. Předcházení neplatiče V první řadě zapomeňte na heslo náš zákazník, náš pán. Než si získáte nového zákazníka, informujte…

RECENZE: KNIHA NE, JÁ NIC NECHCI

Dostal jsem se jako slepý k houslím ke knize od Jana Laibla s názvem: Ne, já nic nechci a rozhodl se, že si knihu pořídím. Udělal jsem dobře? Ano, udělal. Samotnou knihu jsem objevil po náhodě a motivovalal mě nejen fakt, že v současné době řeším aktuální téma nadpisu, ale také mě motivovala ke koupi…

Možnosti zákaznické podpory

Možností zákaznické podpory je několik, ale je pár zcela základních věcí, které mají svá pravidla vhodná k dodržování. E-mail Email by měli mít jasou strukturu dle oddělení a zaměstnanců. Hromadné maily by měli chodit na např. fakturace@connectica.cz, adminsitrativni@connectica.cz aj. ze kterých se dále přepošlou všem zaměstnancům skupin. Pro zaměstnance je vhodné míst systém mailů typu:…

Ticketovací systémy

Občasto jsem z něčeho nadšen a tentokrát jde moje nadšení k ticketovací systémům. Posledních několik let jsem řešil problém, jak efektivně vést textovou komunikaci v e-mailu tak, abych udržel míru roztříštěnosti na uzdě a případně mohl problémy delegovat dalších osobám. Zkoušel jsem se modlit u skládání tematicky blízkých e-mailů a aktivně je přeposílat, zkoušel jsem…

Aplikace Sleep cycle

1. Úvod: Před více než 6 měsíci jsem se rozhodl vyzkoušel aplikaci sleep time. Aplikace funguje prioritně jako budík a to tak, že se zapne a telefon se vloží pod polštář. Sama aplikace komunikuje s  gyroskopem a mapuje fáze spánku na základě míry Vaších pohybů těla v průběhu noci. Až přijde ten pravý čas, tak…

Top 10 knih na četbu nejen k maturitě

Za dob studia na  gymplu jsem  přečetl hodně knih a rozhodl jsme se vypsat opravdu ty nejlepší, jejichž četba není ztrátou času. Snad to bude inspirací pro mladší, kteří neví co přečíst. Budu rád, když trochu přispěji k rozvoji kultury. Velmi nerad bych, aby bakteriální kultura byla  jediná kultura mladých absolventů do konce jejich života.