Ticketovací systémy

Občasto jsem z něčeho nadšen a tentokrát jde moje nadšení k ticketovací systémům.

Posledních několik let jsem řešil problém, jak efektivně vést textovou komunikaci v e-mailu tak, abych udržel míru roztříštěnosti na uzdě a případně mohl problémy delegovat dalších osobám. Zkoušel jsem se modlit u skládání tematicky blízkých e-mailů a aktivně je přeposílat, zkoušel jsem polofunkční streak a pak jsem narazil na ticketovací systémy a od  té doby umírám blahem, že se mi daří krotit systematický chaos.

Ticketing funguje velmi jednodušše. Pokud máte problém, napíšete na info@connectica.cz nebo kliknete na http://ticket.connectica.cz a řeknete, co Vás trápí na srdci.

Snímek z 2015-04-20 11:04:56

A my Vám to potvrdíme

Snímek z 2015-04-20 11:05:18

Snímek z 2015-04-20 11:07:08

Na Váš mail Vám přijde láskyplné potvrzení o zaregistrování problému.

Snímek z 2015-04-20 11:07:20

A problémem se žačne někdo zabývat.

Snímek z 2015-04-20 11:06:54

A vy o tom víte, protože Vám přijde reply na e-mail pod linkem.Snímek z 2015-04-20 11:08:06

Komunikace má charakter diskuze s možností přikládat přílohy. Na mail zkz přijde vždy link, kde se nachází odpověď, tímto se eliminuje možnost zasílání několika desítek mailů s předmětem fwd: fwd: fwd: fwd: fwd: fwd: fwd: test.

Když je potřeba, celou konverzaci lze přeřadit někomu jinému. Takto lze, aby pracovalo i několik desítek organizací na jednom problému, dokud není problém vyřešen.

Snímek z 2015-04-20 11:07:56

Ještě sofisitkovaně funguje třeba RT od Best practices a život je zase o trochu snažší.