Občasto jsem z něčeho nadšen a tentokrát jde moje nadšení k ticketovací systémům.
Posledních několik let jsem řešil problém, jak efektivně vést textovou komunikaci v e-mailu tak, abych udržel míru roztříštěnosti na uzdě a případně mohl problémy delegovat dalších osobám. Zkoušel jsem se modlit u skládání tematicky blízkých e-mailů a aktivně je přeposílat, zkoušel jsem polofunkční streak a pak jsem narazil na ticketovací systémy a od té doby umírám blahem, že se mi daří krotit systematický chaos.
Ticketing funguje velmi jednodušše. Pokud máte problém, napíšete na info@connectica.cz nebo kliknete na http://ticket.connectica.cz a řeknete, co Vás trápí na srdci.
A my Vám to potvrdíme
Na Váš mail Vám přijde láskyplné potvrzení o zaregistrování problému.
A problémem se žačne někdo zabývat.
A vy o tom víte, protože Vám přijde reply na e-mail pod linkem.
Komunikace má charakter diskuze s možností přikládat přílohy. Na mail zkz přijde vždy link, kde se nachází odpověď, tímto se eliminuje možnost zasílání několika desítek mailů s předmětem fwd: fwd: fwd: fwd: fwd: fwd: fwd: test.
Když je potřeba, celou konverzaci lze přeřadit někomu jinému. Takto lze, aby pracovalo i několik desítek organizací na jednom problému, dokud není problém vyřešen.
Ještě sofisitkovaně funguje třeba RT od Best practices a život je zase o trochu snažší.