Jak nedělat e mail marketing?

Dnes mi přišel mail od jednoho technického talenta, který evidentně neví, že se hromadné spamy mají posílat  v bcc.

obrázek (3)

 

pokračovala na to reakce nějakého ynteligenta, který to poslal zase všem:

image

 

 

Na to jsme odepsal následující text:

obrázek (2)

 

a zbytek byly reakce ostatních. Některé maily měli vtipnou reakci a docela jsme se zasmál u oběda. Chudák Klára v tom byla nevinně a slízla to za všechny.

obrázek (4)

 

Asi nejvíc to zabil Marek Hnátek:

obrázek (5)

Z toho plyne následující poučení:
E mail marketing není jak říká Kirš „nástroj pro získání nových zákazníků“. To je perverzní překroucení. Vymažte si ho z hlavy. Dobře o tom napsal Petr Jeník.
E mail marketing je nástroj pro upevnění vztahu se stávajícími zákazníky. Nejdůležitějši je, aby to mělo co nevyšší míru relevance.

Když se výše popsaného budete držet jak hovno košule, nebudete mít problémy s UOOU jako například pan Roman Toman nyní.

A další bonus? – nebudete vysírat webtržníky a další lidi svojí neschopností.