RECENZE: KNIHA NE, JÁ NIC NECHCI

Dostal jsem se jako slepý k houslím ke knize od Jana Laibla s názvem: Ne, já nic nechci a rozhodl se, že si knihu pořídím. Udělal jsem dobře? Ano, udělal. Samotnou knihu jsem objevil po náhodě a motivovalal mě nejen fakt, že v současné době řeším aktuální téma nadpisu, ale také mě motivovala ke koupi…

Automatické sms na mobilu

Čas je komodita, před kterou jsme si všichni rovni. A v množství požadavků které se  množí po telefonu jsou náročné ke zpracování. Když řídíte auto, nebo jste někde v terénu, těžko si zapíšete či zapamatujete, co je Vám řečeno v telefonu. Jedna z cest úniku je přenos většiny požadavků z telefonu na ticketovací systém.  Ukáži Vám jak

Bezpečnost mobilních telefonů

Přemýšleli jste někdy na to nejhorší, co se stane, když ztratíte telefon? Asi se shodneme, že nebolí ani tak ztráta hardware, jako ztráta informací, které se v něm nacházejí a případně se mohou začít někde toulat po netu …. Líbí se mi srovnání řešení iOS vs Android. iOS Mám rád, když lidé při práci používají…

Možnosti zákaznické podpory

Možností zákaznické podpory je několik, ale je pár zcela základních věcí, které mají svá pravidla vhodná k dodržování. E-mail Email by měli mít jasou strukturu dle oddělení a zaměstnanců. Hromadné maily by měli chodit na např. fakturace@connectica.cz, adminsitrativni@connectica.cz aj. ze kterých se dále přepošlou všem zaměstnancům skupin. Pro zaměstnance je vhodné míst systém mailů typu:…

Ticketovací systémy

Občasto jsem z něčeho nadšen a tentokrát jde moje nadšení k ticketovací systémům. Posledních několik let jsem řešil problém, jak efektivně vést textovou komunikaci v e-mailu tak, abych udržel míru roztříštěnosti na uzdě a případně mohl problémy delegovat dalších osobám. Zkoušel jsem se modlit u skládání tematicky blízkých e-mailů a aktivně je přeposílat, zkoušel jsem…

Evoluce fakturačního živočicha

Svět fakturací se dělí na dvě skupiny lidí. Cvičené opičky, které dvacet let klikají pořád dokola to stejné a osvícené opičky, které si na to napsali za těch dvacet let skript.  Fakturační moduly jsou noční můrou a běh na dlouhou trať. Ne proto, že by fakturace byly cokoliv složitého, ale protože každý business má svoje…

WANTED! Technický a telekomunikační asistent/ka

Utváříme v Connectice nové místo a hledáme vhodného kandidáta/tku na pozici technický a telekomunikační asistent/ka Požadujeme: Manuální a montážní zručnost, velmi dobré komunikační schopnosti po telefonu, znalost gramatiky a stylistiky a zásad při psaní mailů, asertivní jednání, přirozenou inteligenci, řidičský průkaz skupiny B, pečlivost, systematičnost. Dále výhodou, nikoliv podmínkou: pokročilá práce na PC, znalost OS…